tick toe

Sunday, November 17, 2013

This is my sacrified.

Assalamualaikum. Dengan gambar can describe anything :')
There's no reason utk aku bertahan drpd kesakitan yg aku rasa drpd apa yg aku lihat dgn mata aku
dan aku tak mampu utk menanggungnya lagi.
Cukup la laman sosial aku hanya ada Facebook dan Blogger, maybe....
Somehow, orang boleh ckp aku ni negative thinking person, too much follow kata hati
Dan aku mengaku, ye aku mcm tu, sbb adanya rasa berwaspada.
Tak mungkin kalau kali pertama dah kena tipu, kali kedua takkan nak kena tipu kan?
Tak rasa mcm bodoh ke. Sorry to say, ini diri aku, so kalau kau tak boleh accept aku
tak perlu nak taburkan janji-janji bagai kat aku. 
Hanya seorang je tahu kenapa aku delete benda tu. We have the same reason for what we delete that Instagram account. It's for our sake. 
Nadirah Maryam, thanks for landing your eyes to berwhatseppppp dengan aku even kau tahu aku menangis while texting to her...
But she cheered me up, dia tak jatuhkan semangat aku. Biarlah aku delete account tu utk selama-lamanya.
Idk nak ckp cemana, that person lukakan aku cukup dalam. Yes, kita berubah. Tapi apa yg berubah pd diri kau? Takkan aku nak biarkan kau bodohkan aku dengan likelike gambar perempuan lain. 
Kalau ni laa, kau nak sgt, aku sanggup buang semua tu supaya aku tak timbul perasaan negative and then takda nak serang kau. Aku perempuan, aku bukan takde perasaan pd org lain. 
Tapi aku tahan semua ni, tapi kau tak cuba memahami...
Janji kau tak berhubung dengan mana-mana perempuan ? ada kau buat ? 
Kalau tak menjaga hati aku drpd sakit hati, ada kau buat ?
Dear you, if you baca  this entry cepat atau lambat...
I WOULD LIKE TO TELL YOU....



THANKS SO MUCH SEBAB SAKITKAN HATI AKU

No comments:

Post a Comment