tick toe

Friday, August 16, 2013

Redha.


Bismillah. Sudah lama aku x update blog. Sejak masuk matrik, susah utk aku layan dunia cyber ni. Alhamdulillah, UPS dah pun habis wlupun tah pape aku jawab harituh. 
Kite lupakan jap pasal exam tu. Hmm.
Act, just nak cakap je kucing kesayangan aku dah mati. Ya aku sedih. siapa ckp aku takda feeling wlupun susah utk aku tunjukkan kesedihan kat dpn org. Roommates aku pun belum pernah tgk aku nangis. And tonight the story bermula. Aku tak tahan when my mak sent me a message that my kucing was gone. Sbb family aku pergi KL for two days and left him at home alone. Dia mmg sakit. Aku selalu rawat dia bila dia luka luka sbb gaduh dgn kucing lain -.- sbb adik-beradik aku klu main dgn dia nak klu bab nak merawat luka semua lari laaaaaa -.- so aku bertanggungjwb to do it. Diorg selalu ckp dia tu busuk. Tp aku xkesah, klu dah sayang, busuk pun wangi kan :') Takpe laaa Allah lagi syg kucing aku tuh :') aku pun tak sanggup tgk dia sakit, and menderita. Biarlah dia pergi dan berjumpa dgn Mu, ya Allah. Tabahkanlah hati hambamu ini utk teruskan hidup tanpa seekor kucing yg aku sayang sgt sgt selama aku hidup kat bumi ni. I'm a cat lover. So aku sgt cpt titiskan air mata bcos of a cat! :')
"Ya Allah, wujudkanlah keredhaan dlm diriku utk menerima ujianMu dgn hati yang ikhlas".
Amin.
Inalilahi wainalilahi rojiun.

Ni dia tgh tidur dlm bakul motor abah.

Ni die bajet makan aiskrim

Ni dia merajuk/mogok la konon

Ni control macho, haha

P/S : You're always be my love, Oren. Sorry if I can't take care of you :')

No comments:

Post a Comment